Deprivarea somnului pentru pierderea în greutate


Cum să dormiți mai bine În timp ce fiecare program de scădere în greutate sau dietă are propria asumare nuanțată a procesului, elementele de bază sunt în general aceleași și implică reducerea caloriilor în timp ce crește exercițiile fizice.

Dar majoritatea planurilor neglijează o variabilă cheie: somnul tău. Somnul și pierderea în greutate sunt conectate în anumite moduri surprinzătoare.

2. Lipsa ochiului închis afectează modul în care corpul tău stochează și pierde grăsimea

Cu toate acestea, somnul este crucial pentru funcționarea sănătoasă a corpului și vă poate afecta hormonii, sănătatea intestinelor, procesul de depozitare a grăsimilor și chiar abilitățile dvs. Așadar, dacă urmați acest plan de dietă către un T și lovești în mod regulat în sala de sport, dar nu prioritizezi odihna de calitate, iată ce ar trebui să știi despre modul în care somnul sau lipsa acestuia îți poate afecta obiectivele de pierdere în greutate Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea?

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

deprivarea somnului pentru pierderea în greutate are grăsimea arzătoare provoacă respirație urâtă

Deprivarea de somn aruncă hormonii din Whack Cât de mult somn influențează producerea hormonilor de hormoni leptină și ghrelin. Leptina este un hormon pe care corpul tău îl eliberează pentru a-ți crește sațietatea, potrivit rețelei Hormone Health.

Cum duce lipsa de somn la creșterea în greutate?

Leptina reglează aportul alimentar și cheltuielile de energie, ajutându-vă organismul să își mențină greutatea. Restrângerea somnului, însă, poate scădea nivelul organismului de leptină, spune Cynthia Li, MD, medic de medicină integratoră și funcțională cu sediul în Berkeley, California.

deprivarea somnului pentru pierderea în greutate pentru pierderea în greutate ce să mănânce

La rândul său, pofta de mâncare crește, ceea ce vă poate determina să supraalimentați. De aceea, seara târziu te poate lăsa să te simți mai puțin mulțumit după prânz și să ajungi mai des la dulapul de gustări. În timp ce nivelul de leptină scade odată cu privarea de somn, nivelul de ghrelin crește, în conformitate cu Lisa Alex, MD, medic de îngrijire primară cu cabinetele medicale din Manhattan.

Ghrelinul este un hormon care crește sentimentele de foame, determinând organismul să poftească și să consume mai multe alimente bogate în calorii, în încercarea de a compensa lipsa de energie. Lipsa de somn poate crește, de asemenea, nivelul de cortizol din organism, un hormon asociat cu stresul, spune Dr.

Cortizolul crescut cronic nu poate doar să-ți crească foamea, ci poate afecta și metabolismul corpului tău, potrivit unui studiu din noiembrie publicat în Sleep Science.

Cum afectează somnul supraponderalitatea?

Lipsa ochiului închis afectează modul în care corpul tău stochează și pierde grăsimea Creșterea cortizolului cauzat de somnul restricționat poate afecta și locul în care corpul tău depozitează grăsimea, spune Dr. Într-o stare de privare de somn, aveți tendința de a depozita deprivarea somnului pentru pierderea în greutate multă grăsime în burtă. Vorbim despre un ciclu vicios.

Chiar și doar câteva zile de privare de somn pot afecta modul în care corpul tău depozitează grăsimea din alimente, potrivit unui studiu din septembrie publicat în Journal of Lipid Research. După compararea probelor de sânge, cercetătorii au descoperit că participanții cu somn restrâns au menținut mai puține grăsimi în fluxurile de sânge după masă.

Meniu cont utilizator

Acest lucru înseamnă că organismul acumulează sau depozitează mai rapid grăsimea atunci când este lipsit de somn, explică Dr. Reducerea somnului poate reduce, de asemenea, beneficiile dietei și exercițiilor fizice, potrivit unui mic studiu din octombrie publicat în Analele Medicinii Interne. Atunci când restricționați caloriile într-o stare lipsită de somn, corpul pierde mai multă masă musculară slabă decât grăsimea.

Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului. Sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult nu este intotdeauna suficient, spun oamenii de stiinta, dintr-un motiv simplu din pricina efortului de a face fata responsabilitatilor zilnice, programului de la serviciu si sesiunilor de sport, este posibil sa nu aveti suficient timp pentru odihna. Somnul insuficient mai putin de 7 ore pe noapte poate diminua efectele unei diete echilibrate, crescand apetitul alimentar si afectand nivelul energetic al organismului, necesar pentru depunerea efortului fizic. Somnul si celulele de grasime Sus Dupa o noapte de somn insuficient sau de proasta calitate, se instaleaza starile de epuizareconfuzie si irascibilitate.

În cele din urmă, acest lucru face ca dieta dvs. Ritmul tău circadian joacă un rol în sănătatea gutuiului La fel cum greutatea ta poate fi afectată de hormoni, pierderea în greutate poate fi împiedicată de intestin. Microbiomul dvs.

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista o legatura intre durata somnului si obezitate?

Prin urmare, această comunitate de bacterii prietenoase este importantă atunci când vine vorba de menținerea greutății. Sănătatea gutelor poate fi compromisă la cei care sunt activi noaptea, potrivit unui studiu din septembrie publicat în Nature.

deprivarea somnului pentru pierderea în greutate umflarea buricului și pierderea în greutate

Privarea de somn îți afectează ritmul circadian ceasul intern al corpului tău, care îți reglează somnulceea ce îți poate deteriora intestinul. Privarea somnului și sănătatea intestinului se afectează reciproc ciclic.

#BrainAwarenessWeek2021​ Ziua 2 Despre sanatatea creierului: Somn. Alimentatie. Sport

Chiar și intervale scurte de privare de somn vă pot modifica flora intestinală, potrivit Dr. Acest lucru crește inflamația în organism, ceea ce vă poate determina apoi să pierdeți și mai mult somn. Cu cât sunt mai puțini zzz-uri, cu mai puțină putere de voință Somnul nu poate doar să vă influențeze sentimentele de foame și plinătate, dar poate afecta și tipul de mâncare dorit.

Un studiu de la Universitatea din Uppsala oferă acum dovezi care ajută la explicarea mai bună a modului în care modificările moleculare la nivel de țesut sunt cauzate de pierderea somnului. Se face mai clară și mai clară că perturbările ritmurilor noastre circadiane și somnul întrerupt sau cel rău pot avea o varietate de rezultate negative în domeniul sănătății.

Privarea somnului activează anumite părți ale creierului asociate cu motivația și recompensa, care pot intensifica poftele alimentare, în special pentru alimentele nesănătoase, potrivit unui studiu din martie publicat în Somn.

De asemenea, privarea de somn afectează negativ cortexul prefrontal al creierului, care este responsabil pentru controlul impulsurilor și vă ajută să luați decizii sănătoase, potrivit Dr. Așadar, nu numai că privarea de somn vă poate determina să râdeți mai multe alimente nesănătoase, dar vă poate afecta și capacitatea de a rezista la îngrijirea lor.

deprivarea somnului pentru pierderea în greutate pierderea corpului de greutate

Atunci când cortizolul țâșnește cum ar fi când ai sărit în somnalimentele de confort par să amortizeze sentimentele de stres, potrivit Harvard Health Publishing, ceea ce poate provoca, de asemenea, pofta de alimente nesănătoase.

Cum să dormiți mai bine Ocazional, cu toții suntem vinovați că ne verificăm e-mailul înainte de culcare sau rămânem în picioare pentru a urmări doar un alt episod din emisiunea noastră preferată.

Dar lovirea unor obiceiuri proaste și optimizarea rutinei de seară vă pot ajuta să vă îmbunătățiți somnul și să vă pregătiți pentru pierderea în greutate de succes.

Modificările moleculare cauzate de pierderea somnului și cum aceasta duce la creșterea în greutate

Corpul dvs. Practicați un ritual de relaxare la culcare cum ar fi întinderea sau jurnalul și evitați să folosiți lumină strălucitoare în câteva ore înainte deprivarea somnului pentru pierderea în greutate capul să lovească perna, recomandă Fundația Națională de Somn.

deprivarea somnului pentru pierderea în greutate pierderea în greutate 20 kg

Setați temperatura în dormitorul dvs.