Tabata rutină pentru pierderea de grăsimi, Rutina de antrenament cu grăsime ectomorfă |


🔥STANDING TABATA 🔥NO EQUIPMENT / INTERVAL WORKOUT 45 MIN / BURN 800 KCAL

Astăzi vă aduc una hiit tabata rutina 12 minute pentru a slăbi rapid acasă. Este un antrenament pe care îl puteți face fără material și într-un spațiu redus, deci este perfect dacă sunteți încă în carantină sau pur și simplu doriți să vă antrenați acasă. În această rutină cardio hiit de 12 minute de ardere a grăsimilor vom efectua un set total de 6 exerciții împărțit în 2 blocuri: blocul A, cu 3 exerciții de rezistență la forță și blocul B, cu 3 exerciții de rezistență.

tabata rutină pentru pierderea de grăsimi efectul pierderii în greutate asupra temperaturii

Vom folosi metodologia tabata, adică pentru fiecare exercițiu pe care îl vom efectua 20 de secunde de lucru urmată de 10 secunde de recuperare. Vom concerta 4 runde două pentru fiecare bloc, fără densitate. Toate exercițiile care alcătuiesc această rutină de 12 minute pentru a slăbi acasă pot fi previzualizate în timp ce redați videoclipul în sine.

tabata rutină pentru pierderea de grăsimi pierdere în greutate sănătoasă 4 luni

Ne confruntăm cu un o muncă excelentă pentru a pierde grăsime Datorită accelerației pe care această cardio tabata de 12 minute o arde grăsimile produce în metabolismul nostru, determinându-ne să ardem mai multe calorii nu numai în timpul antrenamentului, ci și pentru câteva ore după acesta. Deci, dacă vă întrebați cum să slăbiți rapid, cu această rutină de 12 minute hiit cardio acasă, veți fi pe drumul cel bun.

Pagina principala Pierderea de grăsime de 4 minute: utilizarea antrenamentului Tabata pentru pierderea de grăsime Pierderea de grăsime - cel mai frecvent motiv pentru a intra în sala de gimnastică și a începe o dietă. Toată lumea a auzit că pierderea în greutate este o matematică simplă și dacă consumi mai puține calorii decât arzi, pierzi în greutate. Da, acest lucru este adevărat, dar dacă vă antrenați înseamnă că nu doriți doar să slăbiți, doriți ca greutatea pierdută să fie grasă. Vrei să arăți în formă, în formă și slabă, păstrându-ți în același timp masa musculară.

În acest fel, dacă sunteți unul dintre cei care nu au timp să se antreneze și scopul dvs. Nu există scuze pentru a nu investi doar 12 minute. O puteți face și acasă, deoarece nu aveți nevoie de echipamente sau utilaje.

Puteți face această rutină de 12 minute hiit cardio pentru a slăbi De 3 până la 4 ori pe săptămână.

tabata rutină pentru pierderea de grăsimi pot provoca o pierdere gravă în greutate

Tabata rutină pentru pierderea de grăsimi ești capabil, poți chiar să adaugi mai multe serii sau runde, astfel încât să faci un antrenament mai lung, cu care vei cheltui și mai multe calorii. În mod similar, dacă obiectivul dvs. Este o rutină de 12 minute hiit tabata pentru începători, intermediari și avansați, deoarece fiecare își va adapta intensitatea la propria condiție fizică.

O caracteristică distinctivă a antrenamentului cardio este durata sa. Când planificați acest tip de antrenament pentru ziua de azi, ar trebui să aveți în stoc o oră și jumătate până la două ore.

Dacă vă întrebați cum să ardeți rapid grăsimile acasă, vă încurajez să încercați acest antrenament și să comentați care a fost cea mai bună rutină de 12 minute hiit tabata pe care ați încercat-o. Pentru mine, fără îndoială, această opțiune este foarte interesantă.

tabata rutină pentru pierderea de grăsimi pierdere în greutate sigură în 4 săptămâni

Orice întrebări pe care le aveți în legătură cu această rutină de 12 minute pentru întregul corp, nu ezitați să o lăsați în comentarii. În mod similar, dacă ți-a plăcut acest cardio hiit 12 minute pentru a arde grăsimi, este apreciat că îți lași gustul și abonați-vă la canalul YouTube.

Un număr important de aprecieri mă ajută să încarc în continuare aceste tipuri de rutine, chiar fiind conștient de numărul de canale mari care le împărtășesc și ele, cum ar fi Sergio Peinado, Fausto Murillo, Buff Academy sau Gymvirtual, printre altele. Pana data viitoare!

tabata rutină pentru pierderea de grăsimi moduri sănătoase de a pierde rapid grăsimea corporală