Sleep pierdere în greutate cercetare, Lipo-6 Black Nighttime


puteți pierde cm dar nu greutate ceaiul hibiscus pentru a pierde în greutate rapid

Doar o noapte de somn slab poate crește creșterea în greutate, pierderea musculară căparea doar în omnul de o noapte poate avea con ecințe mai emnificative - și imediate - dincolo de a vă imți grog și leneș a doua zi. Potrivit unui nou tudiu mic, când bărbații renunță la Conţinut Dormind în lumina reflectoarelor Scăparea doar în somnul de o noapte poate avea consecințe mai semnificative - și imediate - dincolo de a vă simți grog și leneș a doua zi.

Potrivit unui nou studiu mic, când bărbații renunță la o singură noapte din cantitatea lor obișnuită de somn, corpul lor suferă modificări care ar putea favoriza creșterea în greutate și pierderea musculară.

Datorirea somnului: poți să te apuci de somnul pierdut?

În cadrul studiului, care a fost publicat astăzi 22 august în revista Science Advances, cercetătorii au observat modificări ale țesutului adipos și muscular la 15 tineri sănătoși ca răspuns la pierderea somnului. După ce bărbații au petrecut o singură noapte fără să doarmă, cercetătorii au găsit indicii că grăsimea și mușchii au răspuns în moduri opuse, a spus autorul principal al studiului, dr.

cele mai bune arzătoare de grăsimi substituenți de pierdere în greutate

Și anume, corpul și-a mărit capacitatea de depozitare a grăsimilor, în timp ce țesutul muscular scheletic a prezentat semne de descompunere musculară în creștere.

Nu este încă clar cât de repede apar aceste modificări ale grăsimii și mușchilor atunci când somnul este întrerupt sau cum pot afecta metabolismul dacă pierderea somnului se produce într-o perioadă mai lungă de timp decât cea observată în studiu, a spus Cedernaes.

Dar schimbările ar putea explica de ce studiile anterioare au arătat o legătură între modificările ritmurilor circadiene și un risc crescut de diabet de tip 2 și obezitate, a spus el. Modificările ritmului circadian se pot întâmpla, de exemplu, la persoanele care lucrează în schimburi sau la cei cu tulburări cronice de somn. Dormind în lumina reflectoarelor Studiul a avut loc la un laborator de somn de la Universitatea Uppsala din Suedia, unde Cedernaes a lucrat în Departamentul de Neuroștiințe.

Cum poate pierde greutatea să vă îmbunătățiți somnul

Cincisprezece bărbați tineri sănătoși, cu o vârstă medie de 22 de ani, au participat la cercetare, care a implicat dormit sleep pierdere în greutate cercetare laborator, cu probe de sânge și țesut prelevate după fiecare noapte. Toți participanții au spus că au dormit în mod normal între 7 și 9 ore pe noapte. Deci, în prima noapte a studiului, bărbații au ajuns să facă exact acest lucru: au dormit în laboratorul de somn timp de aproximativ 8,5 ore.

În acest scenariu, luminile din camerele participanților au fost ținute aprinse toată noaptea și bărbații au trebuit să rămână în paturile lor și să rămână treji 8,5 ore.

pierde viata in greutate ajuta la pierderea greutății mai repede

Câteva săptămâni mai târziu, bărbații s-au întors la laborator pentru încă două nopți pentru a repeta procedura. Singura diferență a fost că, în cea de-a doua noapte, bărbații care au ajuns să doarmă normal prima dată au fost supuși stării de veghe peste noapte și invers.

Cum pierderea în greutate poate îmbunătăți somnul și reduce apnee

Când cercetătorii au analizat probele de grăsime și țesut muscular prelevate de la bărbați după noaptea nedormită, au observat modificări ale expresiei genelor grăsime arderea țelinei ale nivelurilor de proteine. Aceste modificări oferă dovada creșterii defalcării mușchilor scheletici și a unei capacități crescute de a ține grăsimea corporală, în comparație cu noaptea normală de somn, a spus Cedernaes.

Expresia genică se referă la faptul dacă o genă este activată sau dezactivată. Unul dintre mecanismele care determină schimbările pe care cercetătorii le-au observat ar putea fi fluctuațiile nivelurilor de hormoni, inclusiv cortizolul, hormonul de creștere și testosteronul, a spus Cedernaes.

Unele dintre aceste modificări hormonale pot duce, de asemenea, la schimbări ale ritmurilor circadiene ale unei persoane, care pot arunca procesele metabolice ale corpului din bătăi, a explicat el.

arzatoare grasimi slabire pierde greutatea barnsley

Descoperirile au arătat, de asemenea, că, odată cu pierderea somnului pe termen scurt, proteinele musculare scheletice au o sleep pierdere în greutate cercetare redusă de a utiliza zahărul din sânge ca combustibil.

Acest lucru ar putea explica de ce pierderea somnului în timp poate reduce capacitatea unei persoane de a controla nivelul zahărului din sânge, ducând la diabet, a spus Cedernaes.

  • Datorirea somnului: poți să te apuci de somnul pierdut?
  • Fat Burner Sleep Aid Lipo-6 Black Night UC; Cercetare Nutrex
  • Prin susținerea ratei metabolice de odihnă, ajută la crearea unui mediu mai favorabil arderii grăsimilor peste noapte.
  • Datorirea Somnului: Poți Să Te Apuci De Somnul Pierdut? | Mod de viata
  • Top 10 arzătoare de grăsimi
  • Doar o noapte de somn slab poate crește creșterea în greutate, pierderea musculară - Spaţiu -
  • Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn

Acestea au oferit perspective noi despre efectele somnului restricționat asupra masei musculare și a grăsimilor, a spus el. Cercetătorii au descoperit modificări ale genelor care afectează ceasul circadian în mușchi și grăsime, precum și modificări specifice țesuturilor în căile metabolice, a spus Scheer.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Sunt necesare studii viitoare pentru a investiga în ce măsură modificările observate se datorează restricției de somn, mai degrabă decât expunerii la lumină nocturnă a bărbaților, care poate afecta și sistemele circadiene din corp, a spus Scheer. El a menționat că studiul avea limitări. De exemplu, a fost un mic studiu care a inclus numai tineri caucazieni care au stat toată noaptea o dată.

  • Un studiu de la Universitatea din Uppsala oferă acum dovezi care ajută la explicarea mai bună a modului în care modificările moleculare la nivel de țesut sunt cauzate de pierderea somnului.
  • Cum poate pierde greutatea să vă îmbunătățiți somnul by Brandon Peters, MD, medic de certificat de bord Share on Facebook Share on Twitter De la Snoring la Sleep Apnea, pierderea de greutate poate ajuta Probabil recunoașteți dacă trebuie să pierdeți o greutate, dar cum ar putea scădea în greutate pierderea în greutate?
  • Pierderea rapidă pentru pierderea în greutate menopauză

Descoperirile ar trebui, de asemenea, să fie confirmate la femei și la persoane de diferite vârste și rase, precum și la persoanele cum de a pierde săptămâna de grăsime burta și diabetice, a spus Scheer. El a adăugat că tehnici analitice similare ar trebui făcute și la oameni după ce au experimentat mai multe nopți de restricție a somnului.

  1. Cu toate acestea, acum înțelegem că greutatea corporală este mai mult decât o simplă funcție a comportamentului.
  2. Cum ți s-a modificat greutatea în ultimele 6 luni?
  3. Cum să îndepărtați grăsimea de la tocană de miel

Nota editorului: Această poveste a fost actualizată la E.