Cum să vă maximizați pierderea de grăsime. Cele 4 principii nutritionale pe care trebuie sa le stii pentru pierderea grasimii. - ProteineMag


Planurile de dieta pentru hipoglicemie: Crestere in greutate

Luați în considerare ceea ce mâncați Pierderea în greutate înseamnă aproximativ vărsarea grăsimii, nu mușchii Pentru a maximiza arderea grăsimilor, veți dori să combinați în mod strategic dieta și exercițiile fizice.

Trebuie să reduceți suficient aportul de calorii, dar nu prea mult, și să efectuați două tipuri de antrenamente - antrenament cu intervale de intensitate mare și antrenament de forță. Dacă vă luptați să pierdeți slimming dublin, consultați medicul sau un dietetician pentru a vă ajuta să proiectați un plan care să se potrivească obiectivelor dvs.

Ardeți grăsimile cu exerciții aerobe.

20 de alimente care ard grăsimea

Reducerea numărului de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea actuală cu până la de calorii pe zi promovează o pierdere în greutate săptămânală de 1 - 2 lire. De exemplu, dacă aveți nevoie de 2.

  • Scădere în greutate cum să mănânci, Maximizați pierderea în greutate înainte de a cântări
  • Arderea grasimilor in mod natural. Ce înțelegem prin „alimente care ard grăsimile”?
  • Are grăsime fierbinte înghețată

Un calculator online de calorii vă poate ajuta să determinați nevoile dvs. Cu toate acestea, pentru a preveni încetinirea arderii de grăsimi, femeile nu ar trebui să mănânce mai puțin de 1.

Cum de a maximiza pierderea de grăsime în timpul antrenamentelor cardiovasculare

Exercițiu de mare intensitate pentru a maximiza arderea grăsimilor Exercitarea aerobă este o modalitate bună de a arde calorii și grăsimi, dar pentru a maximiza puterea de ardere a grăsimilor organismului, doriți să includeți un antrenament cu intensitate mare sau HIIT. Acest tip de exercițiu aerob alternează între perioadele de exerciții cu ritm rapid, urmate de un ritm mai lent pentru o perioadă de timp definită.

plan nutritie slabit greutatea pierderii omului

De exemplu, ai putea circula cât mai repede cu o rezistență ridicată timp de 2 minute, apoi ciclul într-un ritm mai lent și rezistența mai mică timp de 3 minute, alternând între cele două timp de 30 de minute. Cu toate acestea, datorită intensității antrenamentului, este mai bine să limitați HIIT la două ori pe săptămână.

Caloriile contează la arderea grăsimilor

Pentru a rămâne pe traseu cu arderea grăsimilor, include 30 până la 60 de minute de exerciții aerobe cu intensitate moderată, cum ar fi o plimbare cu bicicleta sau înot, în alte trei zile din săptămână. Construiți mușchi pentru arderea grăsimilor În timp ce este posibil să lucrați din greu pentru a maximiza arderea grăsimilor, atunci când reduceți calorii, corpul vă poate arde o parte din mușchi pentru energie.

Pentru a reduce la minimum pierderea musculară, includeți exerciții de antrenament pentru forță ca parte a cum să vă maximizați pierderea de grăsime tău de ardere a grăsimilor.

Pregătirea mușchilor nu numai că ajută la prevenirea pierderilor ulterioare, dar poate contribui la limitarea declinului metabolismului, care se confruntă adesea cu greutatea corpului. Deoarece țesutul muscular arde mai multe calorii decât țesutul adipos, construirea masei corpului slab dă metabolismului tău un mic impuls. Pentru a obține cel mai mare număr de beneficii, lucrează-ți mușchii până la epuizarea aproape, folosind greutăți libere, mașini de greutate sau benzi de rezistență, făcând două-trei seturi constând din opt până la 12 repetări fiecare.

poți să mănânci spaghete și să pierzi în greutate pierdere în greutate brit care allegro

Planifică-ți două antrenamente pe săptămână, dar fă-le cu câteva zile una de alta pentru a oferi mușchilor o șansă să se recupereze.

Luați în considerare ceea ce mâncați Dezbaterea continuă să se stabilească dacă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați sau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi este mai bună pentru a pierde grăsimea și a o menține.

Sprinting Declanșează o mai mare pierdere de grăsime

Oricum, calitatea mâncării pe care o consumi într-o dietă cu scădere în greutate contează, iar luarea de alegeri hrănitoare te păstrează energic. Alimentele procesate, cum ar fi sodă, dulciuri, alimente prăjite și chipsuri, se pot împacheta pe grăsime și ar trebui să fie limitate pe planul tău de alimentație pentru arderea grăsimilor. Obținerea suficientă proteină este, de asemenea, importantă dacă lucrați pentru a construi mușchi.

sfaturi de pierdere în greutate când călătoriți grăsime de aburi de aburi

Vindeți 0, 5 până la 0, 8 grame pe kilogram de greutate corporală sau 90 până la grame pentru o persoană de de kilograme. Carnea de pasăre, fructele de mare, ouăle, carnea roșie slabă, alimentele din soia și fasolea fac opțiuni bune de proteine.