Alimente satioase care slabesc. 15 alimente incredibil de satioase


Nu lasa lucrurile sa iti scape de sub control si ia repede masuri! Intreg secretul sta intr-un regim alimentar sanatos si… satios.

Vezi galeria foto » Cu toţii ştim că ceea ce mănânci determină felul în care te simţi. Asta se întâmplă de obicei pentru că alimentele pe care le consumăm ne afectează saţietatea în mod diferit. Un aspect important al alimentelor săţioase este că te pot ajuta să mănânci mai puţin la următoarea masă.

Te-ai abonat cu succes!

Din acest motiv, acest tip de alimente te ajută în mod activ să slăbeşti pe termen lung. Acest articol prezintă 15 alimente extrem de săţioase, dar înainte de a le prezenţa, iată câteva dintre motivele pentru care unele alimente sunt mai săţioase decât altele. Ce face un aliment să fie săţios? Saţietatea este un termen folosit pentru a explica senzatia de stomac plin şi pierderea apetitului pe care o resimtim după ce mâncăm.

O scală numită indicele de satietate măsoară acest efect.

Ce face un aliment să fie săţios?

Aceasta a fost elaborată înin cadrul unui studiu care a testat porţii de de calorii din 38 de alimente diferite. Alimentele pierderea în greutate în morristown tn fost notate în functie de capacitatea lor de a satisface foamea. Alimentele care au obţinut un scor mai mare de sunt considerate saţioase. Astfel, consumul de alimente care au un scor ridicat al indicelui de satietate reduce aportul de calorii per total.

Recomandări Alimente săţioase care nu îngraşă Alimentele săţioase au de obicei următoarele caracteristici: Bogate în proteine: Studiile arată că proteinele reprezintă cel mai saţios macronutrient.

Duminica, 07 Augustora In loc sa te infometezi sperand ca vei reusi sa ajungi la silueta mult dorita, cel mai bine este sa afli care sunt alimentele care iti ofera elementi nutritivi si iti ajuta metabolismul sa functioneze perfect, in acelasi timp. Incercand sa urmezi sfaturile celor de la Selfvei vedea ca in cateva luni vei slabi mancand fara retineri si te vei simti mult mai sanatos, caci corpul va fi in forma maxima. Migdalele Aceste gustari sunt ideale pentru a-ti mentine cantitatea de zahar din sange la cote optime. Un studiu al Universitatii din Toronto arata ca cei care mancau paine alba, dar si migdale, nu aveau parte de aceleasi efecte negative ca cei care alegeau doar painea. Cu cat creste mai mult zaharul, cu atat creste si senzatia de foame, facand oamenii sa manance mai mult decat au nevoie.

Acestea modifica nivelul unor diverşi hormoni ai saţietăţii, printre care grelina. Bogate în fibre: Fibrele te ajută să te simţi sătul pe o perioadă indelungata de timp. Ele pot încetini golirea stomacului şi pot mări timpul alocat digestiei.

Bogate în volum: Unele alimente conţin multă apă sau aer. Acest lucru poate ajuta la senzatia de saţietate. Indice glicemic scazut: Alimentele cu un indice glicemic scazut sunt foarte saţioase. In mod normal conţin foarte multă apă şi fibre, si au un conţinut scăzut de grăsimi.

Alimentele integrale, neprocesate sunt de obicei mai săţioase decât cele procesate. În concluzie, alimentel săţioase tind să aibă anumite caracteristici, precum a avea un conţinut ridicat de proteine şi fibre. Aceste alimente tind să obţină un scor mai mare pe scala denumită indexul saţietăţii.

Cartofii fierţi Cartofii au fost demonizaţi în trecut, dar în realitate sunt foarte sănătoşi şi nutritivi. Cartofii gătiţii şi nedecojiţi sunt o sursă bună de minerale şi vitamine, printre care vitamina C şi potasiu. Cartofii au un conţinut ridicat de apă şi carbohidraţi şi conţin cantităţi moderate de fibre şi proteine.

alimente satioase care slabesc

De asemenea, nu conţin grăsimi. În comparaţie cu alte alimente bogate în carbohidraţi, cartofii sunt foarte săţioşi. Cartofi fierţi au inregistrat un scor alimente satioase care slabesc în ceea ce priveşte indicele de saţietate, care este cel mai mare scor obţinut dintre toate cele 38 alimente testate.

Au obţinut un scor aproape de 7 ori mai mare decât croissant-urile, care au obţinut cel mai mic scor. Un studiu a constatat că atunci cand se consumă cartofi fierţi cu friptură de porc, acest lucru determină un aport de calorii mai mic în timpul mesei, în comparaţie cu consumul de friptură cu orez alb sau paste.

alimente satioase care slabesc

Unul dintre motivele pentru care cartofii sunt atât de săţioşi este faptul că aceştia conţin o proteină numită inhibitor de protează II. Această proteină poate suprima pofta de mancare. Ouăle Ouăle sunt incredibil de sănătoase şi dense în nutrienţi. In plus, o serie de substanţele nutritive care se regăsesc în gălbenuşuri, precum antioxidanţii luteina si zeaxantina, ajută la sănătatea ochilor.

15 alimente incredibil de satioase

Un ou mare conţine aproximativ 6 grame de proteine, care include toţi cei 9 aminoacizi esentiali. Potrivit unui studiu, consumul de ouă la micul dejun conduce la cresterea saţietăţii şi scăderea consumului de calorii pentru următoarele 36 de ore. Un alt studiu a descoperit că un mic dejun bogat în proteine din ouă şi carne de vită slabă creşte saţietatea şi ajută oamenii să ia decizii alimentare mai bune.

Ovăzul Ovăzul, consumat ca fulgi de ovăz tercieste o alegere populara de mic dejun. Fulgii de ovaz au un continut scazut de calorii şi sunt o importantă sursă de fibre, în mod special de fibre solubile beta-glucan.

15 alimente incredibil de săţioase

De asemenea, acest aliment un scor ridicat în ceea alimente satioase care slabesc priveşte indicele de saţietate, fiind clasat pe locul al treilea. Un studiu recent a constatat că participanţii s-au simţit mai săţioşi şi au resimţit mai puţină foame după ce au consumat fulgi de ovăz, în comparaţie cu alte cereale pentru micul dejun. De asemenea, aceştia au consumat mai puţine calorii la prânz. Fibrele solubile, cum ar fi beta-glucanul din ovăz, te poate ajuta să te simţi sătul.

Topul alimentelor bune pentru slabit

Acesta poate de asemenea elibera hormoni ai saţietăţii şi să întârzie golirea stomacului. Carnea de peşte Carnea de peşte conţine proteine de bună calitate si este bogata in acizi graşi omega — 3.

Potrivit unui studiu, acizii graşi omega — 3 pot creşte senzaţia de saţietate la oamenii supraponderali sau obezi. În plus, unele studii indică că proteinele din peşte pot avea un efect mai puternic asupra saţietăţii faţă de alte surse de proteine.

alimente satioase care slabesc

Pe scala indicelui de saţietate, carnea de peste are un scor mai mare decât alte alimente bogate in proteine, cum ar fi ouăle şi carnea de vită. Carnea de peşte are cel de-al doilea scor dintre toate alimentele testate. Un alt studiu a comparat proteinele din carnea de peşte, pui şi vită. Cercetătorii au concluzionat că proteina din carnea peşte are cel mai mare efect asupra saţietăţii. Supele Lichidele sunt de obicei considerate a fi mai puţin săţioase decât mâncarea solidă, deşi nu există o dovadă clară în acest sens.

Cu toate acestea, supele sunt puţin diferite. Studiile arată că alimente satioase care slabesc pot fi mai săţioase decât mesele solide care conţin aceleaşi ingredient. Într-unul dintre aceste studii, voluntarii au consumat o masă solidă, o supă ale cărei ingrediente au fost tăiate şi o supă crema care a fost făcută cu ajutorului unui robot de bucătărie. Senzaţia de saţietate şi durata cu care mâncarea a fost digerată de către stomac au fost ulterior măsurate.

alimente satioase care slabesc