Rata macrocomenzilor de grasime. Ce sunt macro-urile?


S-ar putea să fiți surprinși, dar cele mai bune macro-uri pentru pierderea de grăsime nu sunt scăzute în carbohidrați WH au făcut calculele nutriționale pentru a obține un corp mai slab Dacă doriți să slăbiți, să sculptați mușchiul slab și să profitați de recompensele unei compoziții corporale sănătoase, atunci fără îndoială, știind cum să profitați la maximum de nutriția dvs.

  1. Colon iritabil scadere in greutate
  2. Pierde greutatea pe paleo
  3. Loestrin fe 1 20 pierdere în greutate
  4. Raportul exacte privind pierderile de grăsime, conform științei
  5. Burta burner de grăsime smoothie

Sau poate, cineva din sala de sport a menționat macrocomenzi, numărul de nutrienți AKA, rata macrocomenzilor de grasime acum doriți să aflați mai multe despre cele mai bune macro-uri pentru pierderea de grăsime. Ei bine, lasă WH să te ajute. Învățarea modului de numărare a macrocomenzilor nu este nimic nou, mai ales dacă ați folosit calculatorul de macrocomenzi WH, totuși, abia mai recent, această abordare a alimentelor a devenit obișnuită.

Ce se întâmplă dacă deficitul caloric este prea mare?

Deci, înainte de a face o scufundare profundă în macrocomenzile de pierdere a grăsimii, permiteți-ne să redimensionăm ce înseamnă exact să numărați macrocomenzile dvs. Macro pentru pierderea de grăsime: Ce sunt macro-urile?

Procent procentual de grăsime Stare fizică de exemplu boală Deci, BMR este de fapt numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa fără efort fizic suplimentar.

Macros este o prescurtare pentru macronutrienți, un termen folosit pentru a descrie cele trei grupe cheie de alimente de care aveți nevoie pentru ca organismul dvs.

Când atingeți echilibrul corect între aceste macrocomenzi - și sunteți conștienți de consumul global de calorii - puteți fie să construiți eficient mușchi, să mențineți greutatea sau să pierdeți grăsime.

Macrocomenzi optime pentru pierderea de grăsime cu mai puțină foame

Pe care ar trebui să vă concentrați, deoarece creșterea masei corporale slabe prin construirea mușchilor este cea mai durabilă cale înainte, dacă pierderea în greutate este obiectivul.

Aminoacizii sunt vitali pentru lucruri precum absorbția nutrienților și repararea țesuturilor - ambii cruciale pentru recuperarea după exerciții.

rata macrocomenzilor de grasime

Împreună, glucoza din sânge și glicogenul alimentează exerciții de intensitate ridicată - genul de care aveți nevoie pentru a arde grăsimile și pentru a construi mușchi care stimulează metabolismul. De asemenea, ajută la protejarea oaselor și a organelor și este un depozit de combustibil de rezervă.

  • Creșterea caloriilor Creșterea în greutate, în special creșterea masei musculare slabe, poate fi la fel de dificilă pentru unii oameni ca și încercarea de a pierde în greutate.
  • Zona de ardere de grăsime vs zona cardiovasculară Ardere zona grăsime Add: luqora2 - Date: - Views: - Clicks: Sprints sunt, de asemenea, foarte util atunci când vine vorba de reducerea grăsime burtă într-o lună.
  • Cea mai bună app de pierdere în greutate ios
  • Importanța consumului de grăsime pentru a slăbi Dacă puneți la îndoială importanța consumului de grăsime pentru a slăbi, nu puteți rata această postare.
  • 75 sfaturi de pierdere în greutate

Bonus: va menține corpul să se simtă saturat, ceea ce reduce la gustare. Cum să urmăriți macro-urile pentru pierderea de grăsime Dacă sunteți nou la conceptul de macro-tracking și nu aveți cea mai nebună de unde să începeți, vă recomandăm să consultați calculatorul nostru de macrocomenzi pas cu pas.

rata macrocomenzilor de grasime

Dar iată o imagine de ansamblu largă: numărarea macro-urilor înseamnă monitorizarea cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați pe care o consumi într-o zi. Cea mai ușoară modalitate de a ține pasul cu toate aceste numere este cu o aplicație precum MyFitnessPal, care face toate matematica creierului pentru tine.

rata macrocomenzilor de grasime

În mod serios, citiți ghidul nostru de numărare a macro-urilor înainte de a încerca să utilizați cele mai bune macro-uri pentru pierderea de grăsime.

Și, de fapt, poate rezultate mai bune rata macrocomenzilor de grasime atunci când reduceți carbohidrații și creșteți proteinele.

  • Pagina principala Ce se întâmplă dacă deficitul caloric este prea mare?
  • Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați Frumuseţe Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați Video: Ce ii mai uneste pe moldoveni, ardeleni si munteni la de ani de la Marea Unire?
  • Resursele de pierdere în greutate povestiri de succes
  • Acest grafic arată grafic obiectivul vs aportul real de calorii pentru fiecare abordare.
  • Cum să pierdeți în greutate 9kg

Cei din grupa a doua au pierdut doar 7,7 lb de grăsime și nu au câștigat mușchi. Dacă v-ați confruntat cu matematica la școală, vă recomandăm să încercați calculatorul nostru de macrocomenzi pas cu pas și să scoateți calculatorul pentru că - la fel ca în toate lucrurile din lumea sănătății și fitnessului - numerele specifice sunt personale.

Odată ce ați stabilit nivelurile de activitate și rata metabolică bazală BMRputeți găsi numărul de calorii pe care trebuie să le luați - și din ce surse.

MACROS #1 - ENABLE THE DEVELOPER TAB

Cele mai bune alimente macro pentru scăderea în greutate: farfuria ta Un exemplu de placă care lovește macro-urile de mai sus ar arăta după cum urmează: g curcan prăjit 55g orez brun g flori de cauli prăjite în 15g ulei Aceste recomandări vin de la terapeutul nutrițional Daniel O'Shaughnessy, dar, așa cum am spus, trebuie să aflați de ce are nevoie corpul dvs.

Urmărirea macro pentru pierderea grăsimii: fiți sensibil Dacă apelați la urmărirea macro pentru a vă ajuta să pierdeți grăsime, este înțelept să solicitați sprijin și sfaturi de la un dietetician calificat sau nutriționist, spune Rabess.

Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați

Numărarea caloriilor și urmărirea macro pot fi, de asemenea, o modalitate ușoară de a dezvolta o relație nesănătoasă cu alimentele. În plus, dacă începeți să vă simțiți neliniștiți pentru mesele cu prietenii sau pentru a vă bucura de o porție suplimentară de pud Yorkshire la prânzul de duminică, ar putea fi înțelept să faceți un pas înapoi.

rata macrocomenzilor de grasime

Reduceți zgomotul și obțineți sfaturi practice, de specialitate, antrenamente la domiciliu, nutriție ușoară și mai direct în căsuța de e-mail.