Cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior


Cum sa pierzi grasimea din burta unui barbat si a unei femei - Preparate June

Grăsimea abdominală la bărbați și femei Nu există nicio soluție magică pentru a aborda punga mică de grăsime din partea din față a abdomenului inferior. Când țineți diete, nu puteți indica o zonă și pur și simplu doriți să dispară.

Corpul tău pierde în greutate într-un model determinat de genetică și hormoni. Punga are un plus de grăsime, la fel ca orice altă grăsime în exces care este depusă în altă parte pe corp.

Îndepărtăm grăsimea din abdomen în două săptămâni fără a pleca de acasă

Pentru a pierde acea pungă, un plan de dietă și exerciții fizice care se concentrează pe reducerea totală a grăsimii corporale îl va ajuta să se micșoreze. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății?

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Reduceți grăsimea Ab Poochul abdominal inferior este probabil o combinație de grăsime subcutanată, care se află chiar sub piele, și grăsime viscerală sau grăsime intra-abdominală care se țese în și în jurul organelor interne, eliberând compuși care vă fac mai vulnerabili la condiții de sănătate, cum ar fi tipul 2 diabet.

Grăsimea subcutanată se simte moale și încordabilă; grăsimea intraabdominală îți extinde banda de talie și îți oferă o formă asemănătoare mărului. Grăsimea subcutanată nu prezintă un risc la fel de mare pentru sănătate, dar este încăpățânată.

Cum să scapi de punga mică de grăsime din partea din față a abdomenului inferior - Sănătate -

Pentru a pierde oricare tip de grăsime, aveți nevoie cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior o combinație de dietă și exerciții fizice. Grăsimea se pierde atunci când arzi mai multe calorii - sau energie - decât consumi. Exercițiile fizice ajută la creșterea acestei arsuri, iar consumul mai puțin de calorii asigură un deficit. Majoritatea oamenilor pot gestiona un deficit de până la 1.

Buzelor grăsimea jurul

Dar când punga abdominală inferioară devine singura dvs. Utilizați un calculator online sau contactați un dietetician pentru a vă estima necesarul zilnic de calorii. Totuși, nu mâncați mai puțin de 1. Mănâncă pentru o burtă mai plată Pentru a pierde punga inferioară pentru burtă, accentul ar trebui să se concentreze asupra alimentelor curate, neprelucrate.

Elimină tot zahărul, în special tipul pe care îl bei sub formă de sifon, băuturi energizante și cafele de lux.

cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior modalități de a pierde în greutate în 2 zile

Tratările, inclusiv înghețata, bomboanele și prăjiturile, de asemenea, trebuie să se ducă. Treceți peste cerealele foarte rafinate, cum ar fi majoritatea cerealelor pentru micul dejun, paste albe, chifle pentru hamburger și pizza.

Cum am slăbit 45 KG cum să-mi pierd grăsimea din gură

În schimb, optează pentru porții mici de cereale integrale, cum ar fi orezul brun sau quinoa. Majoritatea meselor dvs.

cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior estucia pierdere în greutate și recenzii de estetică

Legumele proaspete, în special legumele verzi, apoase, vă oferă suficientă fibră pentru a vă ajuta să rămâneți plini, oferind în același timp și fitonutrienți valoroși. Exercitați-vă departe punga de grăsime Spre deosebire de articolele din reviste care susțin altfel, nu vă puteți angaja în exerciții specifice, direcționate, pentru a pierde punga abdominală inferioară.

Aceste tipuri de crunch și ridică doar tonifică și întăresc mușchii care se află sub pungă, dar nu ard grăsimea din pungă.

cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior jennifer pierdere în greutate

Cu toate acestea, un plan cuprinzător de antrenament atacă grăsimea. Scopul este de a obține cel puțin de minute de exerciții cardiovasculare de intensitate moderată în fiecare săptămână. Dacă doriți să pierdeți în greutate semnificativă, creșteți antrenamentele la mai mult de de minute pe săptămână, spune Colegiul American de Medicină Sportivă.

Includeți, de asemenea, cel puțin două sesiuni de antrenament de forță pe săptămână.

cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior pierdere în greutate krny ka wazifa

Adresați-vă tuturor grupurilor musculare majore cu exerciții cum ar fi deadlifts, squats, lunges, presări și tracțiuni. Folosiți greutatea care vă obosește după opt până la 12 repetări.

Cum să scapi de abdomen dacă exercițiile fizice și dieta nu ajută?

Începeți cu un singur set de exerciții; adaugă mai multe pe măsură ce devii mai în formă. Mușchiul pe care îl câștigi pe tot corpul tău din astfel de antrenamente te ajută să devii mai eficient în arderea caloriilor și metabolizarea grăsimilor - chiar și în repaus. Grăsimea abdominală la bărbați și femei La bărbați, un câine de burtă poate apărea la orice vârstă, din cauza alimentației cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior și a obiceiurilor de exercițiu.

La femei, grăsimea este mai probabil să fie depusă în șolduri și coapse; dar odată ce o femeie se confruntă cu menopauză, corpul tinde să depună mai multe grăsimi în burtă ca urmare a hormonilor.

Atât bărbații, cât și femeile ar trebui să utilizeze o dietă sănătoasă, controlată pe porții, iar ambele sexe ar trebui să facă exerciții ca o modalitate de a aborda punga pentru burtă.

cum să pierdeți grăsimea în jurul buricului inferior pierde greutatea cu un jpouch

Dacă sunteți femeie, rețineți că o cantitate mică de grăsime pe abdomenul inferior este normală și sănătoasă - acel mic tampon de grăsime servește ca o amortizare suplimentară pentru a vă proteja ovarele de daune.

Deci, în timp ce exercițiile fizice și dieta pot arde grăsimea suplimentară din burtă, este posibil să rețineți o cantitate mică și vizibilă de grăsime în abdomenul inferior, chiar și la o greutate sănătoasă.

Sarcina poate provoca, de asemenea, să apară o pungă chiar sub buric pe care nu ați mai avut-o până acum.

Cum să pierzi grăsimea în jurul buricului. Vă poate scuipa vă ajuta să pierdeți în greutate

Dieta, exercițiile fizice și răbdarea ajută la reducerea acestei pungă provocată de sarcină, iar alăptarea poate ajuta, de asemenea. Cu toate acestea, poate dura câteva luni până când observați rezultate. Câtă greutate ați câștigat în timpul sarcinii, nivelul de activitate în timpul sarcinii și numărul de copii pe care i-ați influențat influențează, de asemenea, cât de repede puteți reduce punga.