Cla pierdere de grăsime. Doze CLA pentru femei pentru pierderea în greutate - Sănătate -


Dozajul recomandat Acidul linoleic conjugat, prescurtat ca CLA, este considerat de către Universitatea din Michigan Health System ca o formă sănătoasă de grăsime care se găsește predominant în produsele alimentare precum lactatele, păsările de curte, ouăle și uleiul de porumb. Acidul linoleic conjugat este, de asemenea, disponibil ca supliment alimentar.

junel fe greutate greutate sau pierdere ce să mănânci pentru pierderea în greutate sănătoasă

Studiile efectuate de Universitatea din Wisconsin-Madison, Scandinavian Clinical Research și altele au raportat că consumul de CLA are un efect pozitiv asupra pierderii în greutate. Deoarece doza ideală recomandată femeilor adulte nu este clară, consultați-vă cu furnizorul de asistență medicală înainte de a vă baza pe suplimentele CLA pentru pierderea în greutate.

Articole recomandate: A nu pierde ultimul pic de greutate este atât de frustrant!

Utilizarea CLA pentru pierderea curs de ardere a grăsimilor greutate Cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-Madison au descoperit că CLA avea calități de ardere a grăsimilor care erau active în special în perioadele de somn.

Studiul a concluzionat că aportul adecvat de CLA promovează pierderea de grăsime utilizând mai degrabă grăsimi decât carbohidrați pentru energie.

Pin on Arderea grasimilor, Slabire Referințe Fanii acestui hard se înjură prin efectele sale care afectează mușchii în timpul tăierii, dar studiile nu l-au susținut întotdeauna. Ar trebui să luați în considerare să luați? Acidul linoleic conjugat sau CLA poate fi un supliment divizibil în cercurile de sănătate și fitness. Nu veți găsi lipsă de oameni care jură că i-a ajutat să se mărunțească în timp ce păstrează masa musculară sau i-a ajutat să întoarcă colțul și să lase obezitatea în urmă.

La finalizarea perioadei de testare de 12 luni, indivizii au prezentat o reducere mai mare a compoziției grăsimii corporale în comparație cu cei care consumă un placebo îmbunătățit cu ulei de măsline. Beneficii pentru sănătate Consumul de CLA oferă beneficii suplimentare în afara pierderii în cla pierdere de grăsime. Beneficiile includ prevenirea împotriva mai multor tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân, colon și plămâni.

pierderea în greutate ciroză primară biliară preveniți sânii sărăciți după pierderea în greutate

Memorial Sloan-Kettering Cancer Center raportează că un aport adecvat de CLA poate ajuta, de asemenea, la stabilizarea nivelului de colesterol.

Universitatea din Pittsburgh Medical Center afirmă cla pierdere de grăsime suplimentele CLA pot ajuta la tratarea complicațiilor medicale precum diabetul, sindromul metabolic sau rinita alergică.

90 povestiri de scădere în greutate pierde greutatea garantată rapid

În timp ce multe speculații înconjoară beneficiile pentru sănătate asociate consumului de CLA, cercetările în acest domeniu rămân neconcludente. Considerații Centrul Medical al Universității din Pittsburgh avertizează că suplimentele CLA pot interfera cu sensibilitatea la insulină și vă pot expune un risc crescut de boli cardiovasculare.

De asemenea, suplimentarea cu CLA este nesigură pentru femeile care alăptează, deoarece are potențialul de a modifica compoziția laptelui matern.

Ghid de pierdere de grăsime expert. Pin on Arderea grasimilor, Slabire

În plus, suplimentarea cu CLA poate deranja tractul gastro-intestinal și poate crește nivelul de potasiu, care sunt problematice dacă aveți complicații medicale care decurg din niveluri ridicate de potasiu, cum ar fi bolile renale. Dozajul recomandat În timp ce doza ideală pentru suplimentarea cu CLA este necunoscută, Centrul Medical al Universității din Pittsburgh sugerează un aport de 3 până la 5 g de CLA zilnic pentru pierderea eficientă în greutate.

cate kg este normal sa slabesti intr- o luna onetwoslim i sverige

Cu toate acestea, această cantitate poate varia de la o persoană la alta, deci consultați-vă cu medicul dumneavoastră înainte de a încorpora suplimente CLA în stilul dumneavoastră de viață dietetic.