Curățați să pierdeți grăsimea corporală


Acasă Sfaturi Cum să pierzi grăsimea corporală femei Cum să pierzi grăsimea corporală femei Nu exită altă cale, pierderea grăimii corporale ete o muncă grea și e complică și mai mult prin numeroaele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta. Vetea bună ete că exită o știință implă Conţinut: sfaturi Nu există altă cale, pierderea grăsimii corporale este o muncă grea și se complică și mai mult prin numeroasele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta.

Vestea bună este că există o știință simplă în spatele fiecărui plan de dietă de succes: pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Determinând însă câte calorii și sursa de calorii din ce alimente lasă multe femei confuze, inhibate sau chiar înșelate. Citiți articolul de mai jos pentru a afla cum să pierdeți grăsimea corporală este o abordare sensibilă, flexibilă, bazată pe știință, a pierderii grăsimii corporale, care a fost dovedită.

Indicele masei corporale Indicele masei corporale sau IMC este curățați să pierdeți grăsimea corporală număr calculat din înălțimea și greutatea dvs. Această metodă este adesea utilizată de medicul dumneavoastră pentru a determina dacă vă aflați la greutatea ideală.

De exemplu, dacă aveți 1,70 m înălțime și cântăriți Determinați-vă IMC-ul ideal. Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,9 este considerat greutate normală. Asumați-vă un angajament.

Gândindu-te de ce vrei să slăbești. Pentru a fi sănătos, vrei să te lauzi? Gândindu-vă la care este scopul dvs. Puneți scrierea obiectivului acolo unde o veți vedea des, cum ar fi pe ușa frigiderului, oglinda de la baie sau biroul dvs.

Deși agenții de publicitate vă spun adesea acest lucru, nu puteți viza anumite părți ale corpului pentru a pierde în greutate cu excepția îndepărtării chirurgicale a grăsimii.

Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât arzi. Calculul caloriilor țintă sănătoase Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata metabolică bazală sau BMR indică câte calorii arde corpul dumneavoastră într-o zi pentru a îndeplini funcții metabolice, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Calculul BMR este important pentru determinarea necesităților de bază de calorii. Dacă aveți tendința de a fi inactiv, multiplicați BMR cu 1,2. Dacă sunteți suficient de activ, multiplicați BMR cu 1,4.

Dacă sunteți foarte activ, multiplicați BMR cu 1,5. Rezultatul acestei multiplicări va estima numărul de calorii pe care le arzi într-o zi.

Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, aveți un BMR de ,5 și sunteți activ în activitățile dvs. Dacă faceți acest lucru, veți descoperi că ardeți aproximativ calorii pe zi.

pierderea în greutate c25k

Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, arzi aproximativ calorii pe zi, atunci ai mânca o masă cu x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Cu cât deficitul dvs. Cunoașterea nevoilor dvs. Cu cât sunteți mai activ, mai ales dacă faceți exerciții fizice intense, cu atât ar trebui să mâncați mai multe proteine. Proteinele sunt necesare de către organism pentru a-ți repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după ce faci mișcare. Prin urmare, dacă doriți ca corpul dvs.

Deci, pentru a converti proteinele în grame în calorii, puteți înmulți cu 4 pentru a găsi caloriile din proteine. Calculați de câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Când urmează o dietă, mulți oameni nu vor mânca grăsimi sau abia mănâncă în timpul dietei.

Grăsimea este importantă pentru construirea țesutului corporal sănătos și este necesară pentru producerea hormonilor potriviți. Dacă nu mâncați suficiente grăsimi, puteți împiedica pierderea în greutate și vă va lăsa foarte flămând. Pentru a calcula câte calorii din grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, înmulțește 0,20 și 0,35 cu obiectivul tău caloric. Exemplu: Dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii, înmulțiți x 0,20 și obțineți de calorii și x 0,35 pentru a obține de calorii.

Din acest moment știți dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi din totalul caloriilor în timpul dietei. Pentru a curățați să pierdeți grăsimea corporală câte grame de grăsime ar trebui să consumi, trebuie să știi că fiecare gram de grăsime conține 9 calorii.

cea mai bună metodă pentru pierderea în greutate durabilă

Deci, pentru a converti caloriile în grame, puteți face acest lucru împărțind la 9. Exemplu: Din exemplul de mai sus, acum știți că, dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi. Deci, dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să mâncați de grame de grăsime pe zi.

Calculați câte calorii aveți nevoie într-o zi.

simptome pierdere în greutate amețeli oboseală

Glucidele sunt folosite doar ca energie. Deci, corpul tău nu are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați. Așadar, nevoile de carbohidrați ale corpului dvs. Exemplu: Dacă cântăriți 61,24 kg, o femeie activă de 30 de ani care planifică o dietă de de calorii pe zi. Prin urmare, caloriile rămase din vor fi satisfăcute din carbohidrați. Pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, trebuie să știți că există 4 calorii din fiecare gram de carbohidrați.

CUM SĂ SCURGI GRĂSIMEA CORPORALĂ DUPĂ CE TE-AI ÎNCĂRCAT - GRĂSIME CORPORALĂ - 2021

Deci, pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, puteți împărți la 4. Metoda 2 din 6: Înțelegerea dietei actuale Înregistrați-vă dieta curentă. Prima săptămână este folosită pentru a vă analiza obiceiurile curente de dietă. Pentru a face acest lucru, începeți să păstrați un jurnal alimentar.

  • Aflați cum să pierdeți grăsimea corporală Mâncarea este un factor cheie în problema greutății dvs.
  • Se slabeste cu herbalife
  • Pierde greutatea după purjare

Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți săptămâna, asigurându-vă că includeți gustări și dimensiuni de porții. Când vă înregistrați consumul de alimente și băuturi, asigurați-vă că vă înregistrați și starea de spirit.

Cele mai bune sfaturi pentru a pierde grăsimea corporală

Vrei să știi un model. Mănânci când ești trist, plictisit sau stresat? Dacă descoperiți că mâncați emoțional, nu uitați când începeți dieta. Nu vrei să te întorci în vechile obiceiuri emoționale.

Determinați consumul mediu actual de calorii.

Aflați cum să pierdeți grăsimea corporală

După o săptămână de înregistrare a ceea ce mănânci, analizează consumul săptămânal de alimente. Folosiți site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina câte calorii consumați.

Includeți caloriile pe care le consumați în decurs de o săptămână. Apoi împărțiți acest număr la 7 pentru a găsi aportul zilnic mediu de calorii.

  • Tot ce ai nevoie este un plan și disciplina care să o urmeze.
  • Pierdere în greutate jessie pavelka
  • Tendințe de pierdere a grăsimilor

Determinați cantitatea medie actuală de macronutrienți. Utilizați site-uri web gratuite de nutriție online pentru mandy pierdere în greutate determina nivelurile de macronutrienți din dieta dumneavoastră.

10 zile curățați pierdeți în greutate

Determinați aportul mediu zilnic introducând aportul de macronutrienți într-o săptămână și împărțind acest număr la 7. Astfel puteți găsi aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine.

Este important să vă cunoașteți aportul de macronutrienți, deoarece doriți să vă mențineți aportul de calorii pentru a rămâne sănătos în timp ce urmați o dietă. Planificați-vă dieta. Acum, că aveți gama de calorii și macronutrienți țintă și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, înțelegeți de ce aveți nevoie pentru a vă reduce sau schimba obiceiurile pentru a vă atinge noua țintă. S-ar putea să dureze ceva timp, căutând idei de meniu și numărând caloriile și macronutrienții.

Găsiți o dietă care să se curățați să pierdeți grăsimea corporală gustului și stilului dvs. Metoda 3 din 6: Alți factori Incorporează alimente bune curățați să pierdeți grăsimea corporală dieta ta. Poate doriți să luați în considerare includerea sau înlocuirea alimentelor bune în dieta dvs. Surse de grăsimi precum migdale, arahide, semințe de in, semințe de chia, pește, gălbenușuri și ulei de măsline.

Sursele bune de carbohidrați includ carbohidrați neprelucrați, cum ar fi cartofii dulci, orezul brun, fructele, fulgi de ovăz, tărâțe, grâu integral, ovăz bulgar, nuci și legume. Oprirea alimentelor procesate. Alimente procesate precum pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și alimente congelate. Există 3 motive pentru a evita alimentele procesate și anume: În primul rând, alimentele procesate sunt deseori bogate în calorii și sărace în nutrienți.

În al doilea rând, carbohidrații rafinați au, de obicei, un indice glicemic ridicat, ceea ce poate duce la o creștere a insulinei care poate duce la creșterea în greutate - ceea ce nu doriți atunci când încercați să scăpați de grăsimea corporală.

În al treilea rând, alimentele procesate de obicei nu au multă fibră, ceea ce vă poate face să vă simțiți foamea mai repede.

pierdere rapidă în greutate 30 de zile

Dietele ajută persoanele în care locuiți. Este mai ușor să mănânci curat dacă nu ești înconjurat de ispite și influențe proaste. Încercați să determinați familia și colegii de cameră să vă urmeze dieta.

Curățați-vă bucătăria. Pentru binele tău și aruncă mâncarea rapidă în casă. Este mai ușor să te ții de dieta ta, dacă tentațiile fast-food-ului sunt greu de depășit. A merge la cumparaturi.

Cum să slăbești într-o săptămână, ce trebuie să mănânci. Regulile de bază ale dietei de șapte zile 10 zile curățați pierdeți în greutate Poți să mănânci varză,brânză de vaci și alte legume,dar fără roșii. Mai jenant nu se poate. Pot pierde in greutate pe o cu ajutorul unei diete proteice puteți pierde în greutate și, Ascultați sfatul medicului: apă, legume și fructe într. Ce pot 10 zile curățați pierdeți în greutate după alimentare și paste, legume și fructe.

Mănâncă mese mai mici, mai frecvente. Împărtășiți-vă caloriile pe zi. Luați în considerare consumul a mese mici în loc de trei. Și asigurați-vă că luați micul dejun când vă treziți. Bea apă. Consumul de apă cu și între mese vă va ajuta să vă simțiți mai plini când mergeți la dietă.

Cele mai bune sfaturi pentru a pierde grăsimea corporală - Căi de a pierde grăsime corporală

Ia notițe despre tot. Singura modalitate de a face ca această dietă să funcționeze este să o urmați. Singura modalitate prin care puteți arăta că ați urmat această dietă este dacă înregistrați toate alimentele și băuturile pe care le consumați, inclusiv înregistrarea cu precizie a dimensiunilor porțiilor. Metoda 4 din 6: Exercițiu Tren de forță. Când aveți un deficit caloric, corpul dvs.

studii privind pierderea în greutate în nc

Vrei să arzi mușchi, dar nu vrei să mușchi. Pentru a vă menține masa musculară în timp ce aveți un deficit caloric, luați în considerare antrenamentul de forță.

Nu vă fie frică să vă "încărcați" în timpul antrenamentului de forță. Femeile au niveluri de testosteron de 40 de ori mai mici decât bărbații. Femeile musculare văzute în competițiile de culturism iau înlocuitori de hormoni și se antrenează ani de zile pentru a arăta așa.

Antrenamentul cu greutăți pentru femeile obișnuite care nu utilizează suplimente nu va produce prea multă masă musculară, ci va avea o formă slabă a corpului. Deci, nu vă fie frică să ridicați greutăți mari! Pentru a vă maximiza antrenamentul cu greutăți, concentrați-vă asupra mișcărilor compuse mișcări în exerciții care utilizează mai mult de un mușchicum ar fi deadlifts, genuflexiuni, presă pe bancă, presă militară și trageri.

Pe măsură ce deveniți mai competenți, începeți curățați să pierdeți grăsimea corporală practicați exerciții de izolare mișcări în exerciții care se concentrează pe un singur mușchicum ar fi bucle bicepiene, extensii tricepiene, punți glut etc. Dacă nu ați mai făcut niciodată antrenament cu greutăți, fiți pregătit să fiți foarte dureros în prima săptămână.

Cum să pierzi grăsimea din mâini, doar să pierzi grăsimea corporală

Ca și în cazul tuturor exercițiilor din etapele incipiente, introduceți-le încet pentru a vă permite corpului să se adapteze și să evitați rănirea. Faceți puțin exercițiu cardiovascular. Exercițiul cardiovascular este bun pentru sănătatea generală.

Deci, dacă nu, luați în considerare includerea unei jumătăți de oră de exerciții cardiovasculare în antrenament câteva zile pe săptămână. Mențineți exerciții cardiovasculare sub ore pe săptămână, cu excepția cazului în care vă antrenați activ în scopuri de fitness. Efectuarea mai multor exerciții cardiovasculare decât aceasta curățați să pierdeți grăsimea corporală inhiba pierderea de grăsime datorită nivelului crescut de cortizol.

pastile care ajuta la slabit

Pentru a evita această problemă, controlați-vă deficitul de calorii în bucătărie, nu pe o mașină de alergat. Unele exerciții cardiovasculare pe care le-ați putea lua în considerare sunt: Faceți o plimbare ușoară 3,2 km înainte de micul dejun, care se face în câteva zile din săptămână.

Mergeți pe moara de scară timp de 20 de minute după ridicarea greutăților. Antrenament cu interval de intensitate mare exercițiu cu intensitate mare care se face câteva zile pe săptămână. Metoda 5 din 6: Calcularea nivelului de grăsime care terrence howard pierdere în greutate Înțelegeți cum să setați o perioadă de timp sensibilă a dietei.

De multe ori este mai bine să stabiliți mai întâi dieta, apoi să vă stabiliți obiectivele calorice. Cu toate acestea, uneori acest lucru duce la așteptări dietetice nerezonabile, la o dietă accidentală și la o dietă yo-yo. Calculați-vă deficitul zilnic de calorii.