Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți


Pierderea în greutate poate aduce beneficii persoanelor de toate vârstele - chiar și adolescenților. Pierderea excesului de grăsime corporală poate îmbunătăți sănătatea și crește stima de sine și încrederea.

Ar trebui ca adolescentul tău să slăbească?

Cu toate acestea, este important ca adolescenții să piardă în greutate într-un mod sănătos, prin modificări ale dietei și stilului de viață care hrănesc corpurile în creștere și care pot fi urmate pe termen lung. Iată 16 sfaturi sănătoase pentru slăbit pentru adolescenți. Stabiliți obiective sănătoase și realiste Pierderea excesului de grăsime corporală este o modalitate excelentă de a te sănătos. Cu toate acestea, este important să aveți obiective spray de pierdere în greutate privind greutatea și imaginea corpului.

Deși pierderea excesului de grăsime corporală este importantă pentru adolescenții supraponderali, accentul sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți trebui sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți se concentreze întotdeauna asupra îmbunătățirii stării de sănătate, nu asupra greutății corporale. A avea un obiectiv de greutate realist poate fi util pentru unii adolescenți, dar îmbunătățirea dietei și creșterea activității fizice pot fi mult mai eficiente în general.

willowbrook mall pierdere în greutate

Este esențial ca adolescenții să aibă modele sănătoase și să înțeleagă că toată lumea are un tip de corp diferit. Sprijinul familial și educația acasă și la școală sunt asociate cu succesul pierderii în greutate a adolescenților și pot contribui la consolidarea schimbărilor pozitive de stil de viață.

1. Ștergeți sifonul

Reduceți băuturile îndulcite Poate că una dintre cele mai simple modalități de a pierde excesul de greutate este reducerea băuturilor îndulcite.

Băuturile sodice, băuturile energizante, ceaiurile dulci și băuturile din fructe sunt încărcate cu zaharuri adăugate.

alimente satioase care slabesc

Studiile arată că un consum ridicat de zahăr adăugat poate duce la creșterea în greutate la adolescenți și, de asemenea, poate crește riscul lor de anumite condiții de sănătate, cum ar fi diabetul de tip 2, boala hepatică grasă nealcoolică, acneea și cavitățile.

Cercetările indică faptul că adolescenții sunt mai predispuși să consume băuturi cu zahăr dacă părinții lor o fac, deci este benefic să reduceți aceste băuturi nesănătoase în familie.

13 moduri în care adolescenții pot pierde în greutate sănătos - Ingrijirea Pielii -

Adăugați Activitate fizică Nu trebuie să vă alăturați unei echipe sportive sau unei săli de sport pentru a deveni în stare fizică. Pur și simplu să stai mai puțin și să te miști mai mult este o modalitate excelentă de a elimina excesul de grăsime corporală. Creșterea activității zilnice generale poate crește, de asemenea, masa musculară, ceea ce vă poate ajuta corpul să ardă calorii mai eficient.

Cheia pentru a obține - și a rămâne - în formă fizică este de a găsi o activitate care să vă placă cu adevărat, care poate dura ceva timp. Încercați un nou sport sau activitate în fiecare săptămână până când veți găsi unul care să vă funcționeze. Drumeții, ciclism, mers pe jos, fotbal, yoga, înot și dans sunt doar câteva lucruri pe care le puteți încerca. Implicarea în hobby-uri active precum grădinăritul sau cauze sociale, precum curățarea parcurilor sau a plajelor sunt alte modalități excelente de a crește nivelul de activitate.

Mai mult, a fi activ poate ajuta la stimularea dispoziției și s-a demonstrat că scade simptomele depresive la adolescenți.

Avertizare Pierderea în greutate este un proces provocator pentru persoanele de toate vârstele - inclusiv adolescenții.

Alimentează-ți corpul cu alimente hrănitoare În loc să vă concentrați asupra conținutului de calorii, alegeți alimentele pe baza densității lor nutritive, care se referă la cantitatea de nutrienți - inclusiv vitamine, minerale și fibre - pe care o conține un aliment. Deoarece adolescenții sunt încă în creștere, aceștia au nevoi mai mari de anumiți nutrienți - cum ar fi fosforul și calciul - decât adulții.

De exemplu, fibrele găsite în legume, cereale integrale și fructe, precum și proteinele găsite în surse precum ouăle, puiul, fasolea și nucile vă pot ajuta să vă mențineți plin între mese și poate preveni supraalimentarea.

cea mai mare pierdere în greutate în 14 zile

În plus, cercetările arată că mulți adolescenți nu respectă recomandările pentru alimentele bogate în nutrienți - ceea ce face cu atât mai importantă includerea acestor alimente sănătoase în dieta ta.

Nu evita grăsimea Deoarece corpul lor se dezvoltă încă, copiii și adolescenții au nevoie de mai multă grăsime decât adulții.

Când încercați să pierdeți în greutate, este obișnuit să eliminați sursele de grăsimi dietetice datorită conținutului lor caloric.

Cu toate acestea, tăierea prea multă grăsime poate avea un impact negativ asupra creșterii și dezvoltării. În loc să vă reduceți drastic aportul de grăsimi, concentrați-vă pe schimbarea surselor de grăsime nesănătoase cu cele sănătoase. Înlocuirea grăsimilor nesănătoase, cum ar fi alimentele prăjite și produsele coapte cu zahăr, cu nuci, semințe, avocado, ulei de măsline și pește gras poate promova pierderea în greutate sănătoasă. Nu numai că grăsimile sănătoase îți alimentează corpul, ci sunt și ele esențiale pentru dezvoltarea corectă a creierului și creșterea generală.

sarah pierdere în greutate vină

Limitați zaharurile adăugate Adolescenții tind să mănânce alimente bogate în zaharuri, cum ar fi bomboane, prăjituri, cereale zaharate și alte alimente procesate îndulcite. Când încercați să îmbunătățiți sănătatea și să pierdeți greutatea corporală în exces, este esențial să reduceți zaharurile adăugate. Un studiu efectuat pe 16 tinere a constatat că cei care au băut o băutură bogată în zahăr dimineața au raportat sentimente mai mari de foame și au consumat mai multe alimente la prânz decât cei care au consumat o băutură cu mic dejun cu conținut scăzut de zahăr.

  • Iată cele mai bune 7 sfaturi de slăbire pentru adolescenți și adolescenți!
  • Copilul tau trebuie sa slabeasca?
  • Meniu cont utilizator Transformând aceste practici în obiceiuri, vei observa schimbări semnificative atât asupra aspectului exterior, cât și a modului în care te simți.
  • Pierderea în greutate poate beneficia oameni de toate vârstele - chiar și adolescenți.
  • 16 SFATURI SĂNĂTOASE PENTRU SLĂBIT PENTRU ADOLESCENȚI - BUNASTARE -

Alimentele bogate în zahăr nu numai că stimulează foamea, dar pot afecta negativ performanța academică, somnul și starea de spirit la adolescenți. Evitați dietele FAD Presiunea de a pierde rapid în greutate poate face ca adolescenții să încerce să meargă la modă. Există nenumărate diete de moft - unele promovate de vedete populare.

  • Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate Cum iti ajuti copilul adolescent sa slabeasca sanatos Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa.
  • Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor În adolescență, s-ar putea să preferați prăjiturile și băuturile răcoritoare decât verdeața.
  • Но как раз в этот миг брызнуло сверкание металла и кристаллических глаз и руки робота мягко сомкнулись вокруг .
  • Поскольку ее дискомфорт был полностью его виной, он протянул ей свой плащ, не сказав ни слова.
  • Pierderea în greutate la adolescenți: sfaturi simple și planuri de realizare - Healths -

Este important să înțelegem că dietele - în special dietele restrictive de modă - rareori funcționează pe termen lung și pot fi chiar dăunătoare sănătății. Dietele prea restrictive sunt greu de respectat și rareori furnizează toți nutrienții de care are nevoie corpul pentru a funcționa la un nivel optim. În plus, consumul de prea puține calorii poate încetini pierderea în greutate, deoarece corpul se adaptează ca răspuns la consumul limitat de alimente. În loc să se concentreze asupra pierderii în greutate pe termen scurt, adolescenții ar trebui să se concentreze pe obținerea unei pierderi de greutate lente, consistente și sănătoase în timp.

Mănâncă-ți legumele Legumele sunt ambalate cu substanțe nutritive importante precum vitamine, minerale și fibre. De asemenea, conțin compuși puternici numiți antioxidanți, care vă protejează celulele de molecule instabile radicali liberi care pot provoca daune.

pierderea în greutate a cauzelor vârstnice

În afară de a fi extrem de hrănitoare, cercetările au arătat că consumul de legume poate ajuta adolescenții să atingă și să mențină o greutate corporală sănătoasă. Legumele sunt ambalate cu fibre și apă, ceea ce vă poate ajuta să vă simțiți plini și mai mulțumiți după mese.

5 Sfaturi pentru Incepatori!

Acest lucru scade șansele de a mânca în exces, menținându-vă apetitul stabil pe tot parcursul zilei. Nu săriți mesele Deși săriți mesele poate părea că vă va ajuta să slăbiți, de fapt vă poate determina să mâncați mai mult pe tot parcursul zilei din cauza foamei. Studiile arată că adolescenții care trec peste micul dejun sunt mai predispuși să fie obezi decât cei care consumă în mod regulat micul dejun.

În loc să sări peste micul dejun sau să ajungă la un snack bar rapid, cu conținut ridicat de zahăr, adolescenții ar trebui să facă din mâncarea unei mese echilibrate o prioritate. Indulcitorii artificiali precum aspartamul și sucraloza au fost legați de probleme de sănătate, inclusiv supărarea stomacului, migrenele și chiar creșterea în greutate în unele studii.

Nu săriți micul dejun Saltul la micul dejun nu te va ajuta să slăbești. Ați putea lipsi nutrienții esențiali și puteți ajunge să gustați mai mult pe parcursul zilei, deoarece vă simțiți foame. Consultați rețete sănătoase pentru micul dejun 2. Mănâncă mese obișnuite Mâncarea la ore regulate în timpul zilei ajută la arderea caloriilor într-un ritm mai rapid. De asemenea, reduce tentația de a gusta din alimentele bogate în grăsimi și zahăr.

În plus, alimentele și băuturile dietetice sunt de obicei foarte procesate și rareori conțin substanțele nutritive de care organismele în creștere au nevoie.

În loc să cumpărați articole dietetice, alegeți alimente întregi, neprelucrate, care să umple pentru mese și gustări.