Mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime, Ce trebuie sa mananci pentru a pierde din grasime


Înclină-te în față, arată mai multe, fă-te rupt … toate înseamnă același lucru: reconstruirea corpului. Imagini Getty Antrenorii personali inclusiv ai dvs.

Acești oameni știu ce vor — mai puțină grăsime și mai mulți mușchi — dar de multe ori nu știu ce este nevoie pentru a ajunge acolo. Indiferent dacă își dau seama sau nu, acești oameni se referă la recompunerea corpului, actul sau schimbarea fizicului tău arde grăsime și creșterea musculară in acelasi timp. Aceasta este o abordare diferită a sănătății și fitnessului decât de obicei slăbiți mentalitatea Obțineți mai mult din tehnologia dvs.

Mulți oameni consideră că recompunerea adevărată a corpului este imposibilă din cauza acestei enigmă: pentru a vă reduce grăsimea, trebuie să mâncați mai puțin calorii apoi arzi.

Arde grăsime nu greutate, căi

Dar sa construiți mușchi, trebuie să mănânci mai multe calorii decât arzi. Cu toate acestea, corpul tău este mai inteligent decât crezi și, urmărind cu atenție dieta mai ales când mănânci ceva și antrenamentul, poți absolut pierde grăsime și câștigați mușchi in acelasi timp.

mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Citeste mai mult: Ridicarea greutăților face femeile voluminoase? Ce este compoziția corpului? Compoziția corpului se referă la procentul de grăsime corporală și masa slabă. Imagini Getty Compoziția corpului este raportul dintre masa grasă și masa slabă din corp. Uneori compoziția corporală este utilizată în mod alternativ cu procentul de grăsime corporală, dar procentul de grăsime corporală este doar o parte a compoziției corporale generale.

mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Masa slabă include Cât durează construirea mușchiului? În funcție de metoda pe care o folosiți pentru a măsura compoziția corpului, s-ar putea să vă gândiți la apă ca la un procent propriu.

Mananca mai mult pierde grasimi

Citeste mai mult: Cea mai bună scală de compoziție corporală pentru Ce este recompunerea corpului? Recompunerea corpului se referă la procesul de schimbare a raportului de masă grasă la masa slabă — adică pierderea grăsimii corporale mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime construirea masei musculare.

Uitați de scăderea în greutate Dacă scopul dvs. Imagini Getty Reconstrucția corpului nu trece pierdere în greutateEste vorba despre pierderea de grăsime.

mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Acest lucru este pe jumătate adevărat. Mușchiul este mai dens decât grăsimea. În timpul recompunerii corpului, fizicul se schimbă în loc de greutate. Pe măsură ce progresați în recompunerea corpului, este posibil să observați modificări ale corpului, cum ar fi un aspect general mai ferm sau îmbrăcămintea care se potrivește diferit. Puteți chiar să vă îngrășați, dar să aveți un fizic mai mic la sfârșitul programului de recompunere. De exemplu, acum cântăresc exact la fel ca înainte de a începe să fac mișcare și să mănânc sănătos.

Pierderea grăsimii VS Pierderea în greutate

Cu toate acestea, port haine mai mici și corpul meu are mai mult tonus muscular decât înainte. De asemenea, mă simt mult mai puternic decât înainte de a începe un program de antrenament al forței un beneficiu neestetic al recompunerii corpului.

Alimente care te ajută să arzi calorii şi grăsimi!

Deci, puteți scădea cântarul, deoarece nu face diferența între pierderea de grăsime și pierderea musculară, iar pierderea în greutate nu este obiectivul principal în reconstrucția corpului. Cu toate acestea, trebuie să ții cont de o singură avertisment: dacă vrei să pierzi o cantitate mare de grăsime corporală și să nu planifici prea mult masa musculara, puteți pierde în greutate pe termen lung.

Citeste mai mult: 6 statistici de sănătate care contează mai mult decât greutatea ta Reconstituirea corpului este un joc lung Deoarece încercați să faceți două lucruri simultan — pierdeți grăsime și construiți mușchi — nu puteți face un plan de recompunere a corpului dieta moftPierderea în greutate sănătoasă și creșterea sănătoasă a mușchilor necesită mult timp singure: a le pune împreună înseamnă că sunteți pe drum lung.

Citeste mai mult: Cele mai bune pantofi de alergare pentru Cum funcționează recompunerea corpului?

mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Recompunerea corpului este un echilibru fin între construirea mușchilor și pierderea de grăsime. Imagini Getty Reconstruirea corpului se reduce la obiectivele dvs. Spre deosebire de metodele tradiționale de slăbire — cum ar fi dietele cu conținut scăzut de calorii sau perioadele de antrenament cardio de intensitate ridicată — nu există un protocol adevărat de reconstrucție corporală.

Există linii directoare de bază de urmat. Pentru a vă schimba cu succes compoziția corpului, aveți nevoie de: Citeste mai mult: Antrenamente de 20 de minute de intensitate ridicată pentru arderea grăsimilor Pierde grăsime Pierderea de grăsime se reduce în cele din urmă la menținerea caloriilor. Pentru a pierde grăsime, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi.

Mananca grasimi pentru a pierde grasimi

Antrenamentul cardiovascular sau exercițiul cardio și de rezistență combinat, pe lângă o dietă sănătoasă, este în continuare cea mai bună tehnică de pierdere a grăsimilor — nu există nici o cale de a înconjura știința. Citeste mai mult: Mănâncă mai mult, cântărești mai puțin: aceste alimente cu volum mare te vor umple cu mai puține calorii Cum să construiți mușchi Construirea mușchiului necesită antrenament de rezistență.

Antrenamentul de forță este esențial pentru a vă schimba compoziția corpului — mușchii nu vor crește dacă nu îi provocați. În plus, nu puteți construi mușchi fără a avea un surplus de calorii, deci trebuie să mâncați mai multe calorii decât ardeți pentru a promova creșterea musculară.

Mănâncă mai multe grăsimi pentru a pierde grăsime, 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

În timp ce toate Cum să calculați și să urmăriți macro-urile sunt importante, proteinele sunt deosebit de importante pentru construirea mușchilor. Fără suficientă proteină, corpul tău se va lupta pentru a repara țesutul muscular care este descompus în timpul antrenamentului de forță. Citeste mai mult: Cele mai importante 7 mișcări de formare a forței pentru construirea mușchilor Una peste alta: cicluri de calorii Culturistii sunt cunoscuți pentru capacitatea lor de a obține un fizic nebun slab și muscular.

Evident, acesta nu este obiectivul tuturor, dar este un exemplu minunat de ceea ce este posibil cu recompunerea corpului.

Arde Grăsimea și Crește-ți Masa Musculară - mâncând “normal”

Imagini Getty Sună confuz că trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi pentru a pierde grăsime, dar trebuie să mănânci mai multe calorii decât arzi pentru a construi mușchi. Este de fapt destul de ușor atunci când înveți despre conceptul ciclului de calorii: ajustarea aportului tău de calorii și macronutrienți la obiectivul tău de o zi. Primul lucru de făcut este să vă calculați caloriile de întreținere sau câte calorii ardeți într-o zi când nu faceți mișcare.

Puteți consulta un antrenor personal certificat, un dietetician sau alt profesionist din domeniul sănătății pentru a găsi acest număr sau puteți utiliza un calculator de calorii online.

mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Aceasta de la Clinica Mayo folosește ecuația Mifflin-St Jeor, pe care profesioniștii o consideră standardul de aur. În zilele în care faceți exerciții cardio, ar trebui să consumați suficiente calorii pentru a vă satisface numărul de întreținere.

Mananca mai mult pierde grasimea corporala. Ce este slăbitul din grăsime?

Consumul de calorii de întreținere într-o zi cardio vă asigură că aveți un deficit mic pentru a promova pierderea de grăsime, dar nu un deficit atât de mare încât corpul dumneavoastră va folosi țesutul muscular pentru combustibil. Vrem mușchiul! Citeste mai mult: Ar trebui să ridici greutăți sau să faci cardio mai întâi?

În zilele în care faceți antrenament de forță timp de 30 de minute sau mai mult, mâncați mai multe calorii decât numărul de întreținere, cu accent pe proteine. Corpul tău are în esență trei opțiuni de bază: arde caloriile imediat pentru combustibil, folosește-le pentru a repara și construi țesutul muscular sau păstra-le ca grăsime.

Pierde grasimi mananca mai mult

Dacă sunteți în căutarea unei transformări corporale, cu siguranță nu doriți să stocați calorii ca grăsimi. Dar doriți ca organismul dvs. Așadar, mâncați mai multe calorii și proteine în zilele de antrenament de forță, astfel încât corpul dvs.

mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Și vei mânca mai puține calorii în zilele de cardio și mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime zilele de antrenament pentru că vrei ca organismul tău să folosească grăsimea pe care o conține deja pentru combustibil — să nu folosească calorii noi pentru combustibil. Combinând aceste două tactici, puteți realiza cu succes recompunerea corpului. Sunteți gata să mergeți la sală?

  1. Vegan Mese pentru kcal Planul nostru de acțiune Dacă citești acest program, cel mai probabil știi că poți pierde grăsime doar prin deficit caloric.
  2. Scarlatescu a slabit
  3. 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Asigurați-vă că ați verificat-o cea mai bună pereche de pantofi pentru antrenament Informațiile din acest articol au doar scop educativ și informativ și nu sunt destinate sfaturilor medicale sau de sănătate.

Consultați întotdeauna un medic sau alt medic calificat dacă aveți întrebări cu privire la o afecțiune sau la obiective de sănătate.